top of page
חיפוש
  • yuvalklein

כבוד

עודכן: 9 בינו׳ 2020

דיי נמאס לי!!

צדק חברתי, מחירי הדיור, מחירי הקוטג', אוהלים, מחאות.. דיי עם כל זה!! שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא אומר שזה לא צודק, להיפך, אבל מספיק כבר לכבות שרפות, מה תשיגו מזה? ירד המחיר של הקוטג', של הדיור, של הגנים .. יופי.. ואז?!? מה עם השאר? צריך לטפל בשורש הבעיה, במקור.

מרוב בלאגן כבר שכחנו מה זה המקור, מי אנחנו, מאיפה באנו, מה המטרה האמיתית שלנו, בתור יהודים, בתור אנשים. אנחנו בעלי חיים שחיים בחברה, בקבוצות, ובשביל שנוכל לחיות כמו שצריך, הקבוצה צריכה להיות חזקה ומגובשת, קבוצה שעוזרת ומבינה, שנותנת ולא רק מצפה לקבל.

אם לא הבנתם רבותי, אני מדבר על כבוד! כן כן על כבוד!!

כבר מזמן שכחנו את הכבוד, במדינה שחבר אופוזיציה מלכלך על ראש ממשלה, איך יהיה כבוד? שדיונים בכנסת נשמעים כמו מגרש כדורגל אחרי גול, איך יהיה כבוד? כשילד שומע פוליטיקאי המילה שישר עולה לו לראש זה מושחת, אז איך יהיה כבוד? שתוכנית הטלוויזיה המצליחה ביותר היא זו שיורדת ומשפילה חברי כנסת, אז איך לעזעזל יהיה כבוד? ממי הילדים ילמדו את זה? מהמורה שממורמר על מערכת החינוך? מההורים שממורמרים על כך שלא יכולים לגמור את החודש? או מהפוליטקאים שמחפשים רק להשמיץ את האחרים??

אני לא אומר שמטרת המחאות לא צודקת, להיפך! אבל נמאס כבר מהטלאים!! כיבוי שריפה כאן, מילוי חור שם.. לא נמאס?

תתארו לכם שמפלגה עולה לשלטון ולמרות שהאופוזיציה הפסידה, היא נותנת לה תמיכה כי העם בחר בה, שמינויים בכנסת נעשים לפי יכולות השרים ולא כדי לזכות במנדטים, שיש מי שדואג שהאזרחים מקבלים מה שמגיע להם, שאם נקבל קנסות זה באמת כי איימנו לפגוע במישהו ולא עוד דרך לעשות עלינו כסף, שפוליטיקאים יהיו דמויות נערצות, שלא יהיה לנו בלקסיקון שר מושחת.

כל זה יכול להיות רבותי, רק על ידי חינוך, למען האמת זה החומר הכי בסיסי שצריך להיות במערכת החינוך, לפני חשבון, תנ"ך היסטוריה ואפילו קרוא וכתוב, קודם כל כבוד! כבוד למורה, כבוד להורה, כבוד לחברים, כבוד למדינה.

למען האמת אנשים טובים מטבעם, כן כן, זו האמת, אמנם קצת קשה לראות את זה כאן, אבל זה רק בגלל שהיום זה נורא הגיוני לגנוב מהמדינה, לא לציית לחוקי הכביש, לתת שירות לא אדיב, לדבר למורה לא יפה. וכל זאת בגלל שחטאנו פעם בקטנה, ואז עוד טיפה ואז הרשנו לעצמנו עוד קצת ועוד קצת עד שזה נראה לגיטימי, אבל זה לא, אנחנו לא חברה שבנויה לחטאים ופשעים וזו הסיבה שעכשיו זה מתפוצץ לנו בפנים.

אז בואו נחזור למקורות שלנו, שם הכי טוב לנו, אנחנו חזקים ומאוחדים וכל זאת רק בזכות שאנחנו מכבדים אחד את השני, בלי שום קשר לדעות שלנו, לאמונות שלנו, לעדה שלנו.

זה לא יהיה בלילה אחד, אבל אם נהיה מאוחדים ונכבד זה את זה נגיע בסוף למטרה.

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page